Followers

Saturday, August 6, 2011

i'm back :)

oke fuhhhh! lame rase tak update blog ni dah berhabok dah,sian ikan-ikan saya tak makan sian dah kurus dyorg.dah lame tak update blog sebenarnye mcm2 nk cerita ,tapi nak cube ringkas kan dalam satu post nijee ,oke .
im starting a new life now ,and i start at my new college life which is at SEGI COLLEGE SUBANG JAYA :)

Ni view dari tingkat rumah saya ,Casa Subang heheh,was taken by encik epain housemate saya ,
oke kat sini saya ade 5orang kawan baik yg selalu ade susah senang saya oke ,yg first skali saya kenal mase mule2 masok kolej ialah orng dibawah ni #1

manusia ni nama dia SYAHIDATUL NABILA :), dia selalu ade menjaga saya dan mengambil sertas mngtr saya ke merata-rata tmpat,dia kawn first saya dlm kolej ,dia budak ACC (so jangan buli dia)
#2  

abang besar ni name dia VIMAL RAJ,dia ni budak FOCADE mcm gua amek DESIGNER ,dia pon kira paling rapat lar dngn aku dia housemate aku jugak ,hahah keje dia bergayut je ngn awek 24jam ,dia da mcm adek gua dah tiap-tiap hari ade jee , :)
 #3 mamat ni name dia AMYRUL ASYRAF ,dia ni bdak ala-ala hip hop cam gua ,lu kasi je lagu rap ,bab menari meh kieorg goreng kalau evnt kat kolej tak ajak kiteorg maka snyp lar evnt itu ,hahah dia budak pakor subang jaya,major dia ialah animation ,dia ni pon aku dah angap cm adek aku , kira selalu lar gak lepak .
#4 ni cik KAMARUL ARIFFIN gua ,dia ni kira housemate paling rapat ngn gua lar ,jenis geng tido same-same pegi mane-mane same gak,dia ni bdak PHOTOGRAPHER gambr-gmbr gua semua di ni lah yang amek :) ,di ni pon kira cm manusia yg selalu adelar ,dia budak johor :)

last skali mamat hardcore ni,ni yer betol mcm adek gua,selalu nak manje2 ngn gua
name dia AFIQ ASHRAF JAMERI jambu umah gua, hahha dia ni kira cam adek gua mat gelak jugak ,dia ni budak MLT :) ,same gak sebahagia dari hidup seharian kolej aku tuk berjumpe dieorng ni .
so tanpa mereka siapa lar aku kat kolej mesti nwebies yg sorng2 je, thankx guys sb selalu ade untok aku ,love u all kawan-kawan <3 

No comments:

Post a Comment